Hallo,
Ik wil graag een nederlands pokemongame maken met unity 3d, maar ik ben niet goed in scripten.
Zeg aub niet dat ik eerst moet scripten, daar ben ik mee bezig.
Ik zou ook graag willen dat andere mensen het kunnen spelen met een account.
Kan iemand mij helpen?
Uit de vragen die je stelt merk ik dat je niet erg ervaren bent op dit gebied. Je moet ook wat specifieker zijn in je vragen. Wat wil je nou precies bereiken? Ja, een pokemon game, maar wat lukt er dan niet? Het maken van modellen, het scripten zelf ( erg belangrijk als je een beetje een fatsoenlijke game wilt maken) of iets anders?
Om het scripten onder de knie te krijgen zou ik eerst eens de basis doornemen op wiki’s en dergelijk:
Als je de basis kent kun je doorgaan naar de tutorials van BurgzergArcade:
Alles is in het engels. Als je slecht in engels bent raad ik je al meteen af hieraan te beginnen, want dan wordt het echt niks, geloof me maar.
Voor 3D modellen maken e.d. raad ik je het programma Blender aan ( zoek maar op ). Dat is gratis en heeft in principe alle dingen die je nodig hebt om er goede modellen uit te rollen. Voor tutorials hiervan zou ik op youtube cannedmushrooms aanraden. Nogmaals, in het engels.
Ik weet trouwens ook niet of het is toegestaan om in het nederlands te discussiëren hier?
To admins, is it allowed to talk in dutch here? Not sure…