meu jogo "milmo br" nao esta entrando na nova saga

meu jogo travou na nova saga ele ta com o mesmo problema que varias outras pessoas tiveram com a ilha da casa da arvore,e eu quero jogar sera que vcs podem me passr a soluao.

Translated from the Portugese, via Google:

my game crashed in the new saga he ta having the same problem that many other people have had with the island's tree house, and I will play you guys can passr me the solution.

No sei como te ajudar, voc pode procurar no google, deve ser algum bug do jogo e no do Unity Web Player, e quando for escrever coloque em ingls, e no digite ta e sim est para o google translator identificar melhor as palavras escreva formalmente...

Translated to English via google translate:

I do not know how to help you, you can search in google, it must be some bug in the game and not the Unity Web Player, and place when writing in English, and do not type ta, but google translator is to better identify the words write formally ...

na verdade essa dvida no pode ser resolvida aqui, esse site pra desenvolvimento de jogos usando a Unity 3D, que uma ferramenta de desenvolvimento multimdia (engine). Pra resolver sue problema, melhor olhar no FAQ do jogo http://www.milmo.com.br/help/ ou num frum a respeito.

on english:

Your doubt can't be solved here, this is a site about game development using Unity 3D, that is a dev multimedia tool (engine). To solve your problem, you better take a look on the game's FAQ or in a forum about it.